نخستين نمايشگاه رسانه هاي دیجیتال یزد به کارخودپایان داد

یزدفردا "نخستين نمايشگاه رسانه های ديجيتال كه به مدت یک هفته درمحل دائمی نمایشگاههای استان یزد برپابود به كار خود پايان داد.

درمراسم پایانی این نمایشگاه ،مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد با حضور درغرفه های نمایشگاه با اهداء لوح از دست اندرکاران غرفه ها تقدیروتشکر کرد.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزداستقبال مردم استان از نمايشگاه را خوب ارزيابي نمود.

محمود عاليشوندي افزود: استقبال به حدي بود كه شركت هاي عرضه كننده لوازم ديجيتالي و رسانه اي كليه محصولات خود را به فروش رساندند و از برگزاري آن راضي بودند.

وي با بيان اينكه اين نمايشگاه در شرايط خوبي برگزار شد و نخستين تجربه استان يزد بود خاطر نشان كرد: آشنايي فعالان حوزه رسانه هاي ديجيتال و نرم افزارهاي رايانه اي يا يكديگر و تبادل اطلاعات و تجربيات آنها از دستاوردهاي اين نمايشگاه بود.

عاليشوندي تصريح كرد: آنها توانستند در موقعيت رقابتي سالم نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي كنند.

نمايشگاه ياد شده توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد ومركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد با هدف توسعه فرهنگ سازي استفاده از رسانه هاي ديجيتال و فضاي مجازي و حمايت از توليدكنندگان داخلي و سانه هاي ديجيتال برگزار شد.

نمايشگاه مورد نظر در بخش هاي نرم افزار تلفن همراه، نرم افزارهاي رايانه اي، پايگاههاي اينترنتي و بازي هاي رايانه اي در قالب 80 غرفه در فضاي چهار هزار مترمربع در محل دائمي نمايشگاههاي استان يزد واقع در جنب بيمارستان شهيد صدوقي برگزار گرديد.

60غرفه نمايشگاه به بخش خصوصي از سراسر كشور و 20غرفه به مركز توسعه رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اختصاص داشت.

محصولات عرضه شده در اين نمايشگاه با تخفيف ويژه به متقاضيان عرضه و در كنار آن بن هاي ويژه خريد بين خريداران توزيع شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا